- خرید پستی ماسک سه لایه استقلال - پکیج 2 عددی /* Incredible Offer */ /* Incredible Offer */

ماسک سه لایه استقلال - پکیج 2 عددی

براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد


49,000 تومان

ماسک سه لایه استقلال پکیج 2 عددی

دارای سیلیکون مخصوص جهت قرارگیری بر روی گوش 

قابل شستشو با آب داغ و سرد به دفعات زیاد

دارای قفل جهت تنظیم سایز کش

هر بسته ارسالی شامل دو ماسک


قیمت : 49000 تومان



ماسک بهداشتی استقلال دابل فیس (دو رو) دارای 3 لایه می باشد، پارچه آن بسیار نرم و لطیف بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده است. طراحی آن طبق استانداردهای جهانی صورت گرفته است و قابلیت شستشو در دمای 30 درجه را نیز دارد و در صورت شستشو در این دما، بارها و بارها قابل استفاده می باشد. دارای دو رو است که می توانید از هر دو سمت ماسک استفاده کنید که یک سمت لوگوی تیم محبوب و زیبای استقلال و سمت دیگر لوگوی برند زیبا و جذاب Adidas قرار دارد. این محصول در بسته بندی کاملا بهداشتی عرضه می شود. این ماسک به گونه ای طراحی و دوخته شده که تمام دهان و بینی را به طور کامل می پوشاند و از ویژگی های منحصر به فرد این محصول  می توان به کش قابل تنظیم آن اشاره کرد که باعث می شود برای همه ی صورت ها قابل استفاده باشد و بتوانید بر اساس سایز صورت خود ماسک را تنظیم کنید. و ویژگی جذاب دیگر این محصول محافظ گوش روی کش ماسک است که باعث میشود گوشهایتان اصلا احساس درد و خستگی نکنند و ساعت ها بدون مشکل از این ماسک استفاده کنید. هر بسته ارسالی شامل 2 عدد ماسک می باشد.


قیمت : 49000 تومان



ویژگی های ماسک سه لایه استقلال :
- دارای سیلیکون مخصوص جهت قرارگیری بر روی گوش
- دارای دو رو جهت استفاده از هر دو سمت ماسک
- قابل شستشو با آب داغ و سرد به دفعات زیاد
- جنس ماسک هر دو سمت نخ و پنبه لطیف 
- عدم درد گوش در استفاده طولانی مدت
- هر بسته ارسالی شامل 2 عدد ماسک
- دارای قفل جهت تنظیم سایز کش
- پوشش کامل دهان و بیـنی
- در بسته بندی بهداشتی



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود


ساعت هوشمند T500

ژیلت انگشتی EVO SHAVE

ست کیف و کفش Typo

مسواک کودک چرخشی تمام سیلیکونی

کفش مردانه Maserati