- خرید پستی سبد لباس دیواری تاشو Tianyia /* Incredible Offer */ /* Incredible Offer */

سبد لباس دیواری تاشو Tianyia

براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد


99,000 تومان

سبد لباس دیواری تاشو Tianyia

دارای گیره جهت نصب بر روی دیوار و ...

دارای جنس پلاستیکی منعطف و فشرده از نوع abs

قابل حمل و نصب بر روی دیوار و کاشی


قیمت : 99000 تومان



در فضاهای آپارتمانی معمولا مکان ها از فضاهای کمتری برخوردارند، به همین دلیل استفاده از انواع نظم دهنده ها و ارگانایزر ها از اهمیت بالایی برخوردار است. این محصول یکی از پرکاربردترین محصولات در این دسته قرار می گیرد تا به عنوان سبد لباس که قابلیت جمع شدن در کنار دیوار را دارد، صرفه مناسبی داشته باشد. یک ظرف سبد با ظرفیت زیاد که می توان از آن به عنوان یک سبد ذخیره برای نگهداری لباس های چرک، و غیره استفاده شود. ایده آل برای آشپزخانه، لباسشویی، اسباب بازی و حمام، قابل نصب بر روی دیوار بدون نیاز به سوراخ کردن. سبد لباسشویی به شما کمک می کند لباس های خود را برای مدت طولانی نگهداری کنید زیرا از جنس ضدآب و دارای سوراخ های تنفسی طراحی شده است. راه حل مناسب نظم دهی برای دفتر، اتاق خواب، کمد، کانتر حمام و غیره.
سبد لباس دیواری تاشو Tianyia را می توان در هر جایی مانند روی دیوار، کنار ماشین لباسشویی و آشپزخانه آویزان کرد.نیازی به نصب نیست، فقط سبد را باز کرده و از آن استفاده کنید. وقتی از آن استفاده نمی کنید، می توانید سبد را تا کنید و آن را در شکاف قرار دهید تا در فضا صرفه جویی شود.


قیمت : 99000 تومان



ویژگی های سبد لباس دیواری تاشو TIANYIA:
- قابل استفاده در کنار ماشین لباسشویی ، یخچال ، مبل ، میز و …
- دارای جنس پلاستیکی منعطف وفشرده از نوع abs
- دارای گیره جهت نصب بر روی دیوار و ...
- قابل حمل و نصب بر روی دیوار و کاشی
- رنگبندی: طوسی، سفید، صورتی
- دارای پنل های جمع شونده
- اندازه: 27*17*47 سانتی متر
- قابلیت نصب آسان



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 99000 تومان

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود


طی دستی جمع شونده MINI MOP

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Fantastic Quality

کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND

ماساژور برقی پروانه ای

چراغ پیشانی 3 حالته Everest