- خرید پستی هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo /* Incredible Offer */ /* Incredible Offer */

هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo

براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد


289,000 تومان

هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo

طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده شیک

چراغ LED جهت اعلان وضعیت اتصال و شارژ هندزفری

مگنت‌های قوی جهت چسباندن گوشی‌های هندزفری به یکدیگر

8 ساعت نگهداری باتری در هنگام پخش موزیک


قیمت : 289000 تومان


هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo یک هندزفری بلوتوث گردنی می‌باشد که دارای کیفیت موسیقی و مکالمه بسیار خوب نسبت به قیمتش می‌باشد. در ضمن بسیار سبک و راحت مناسب استفاده طولانی مدت است. این هدفون گردنی از استاندارد ضد آب IPX5 برخوردار می‌باشد از این‌رو یک هندزفری ورزشی نیز به حساب می‌آید. به معنای دیگر شما می‌توانید از این هندزفری بلوتوث گردنی در ورزش یا زیر بارش باران نیز استفاده کنید. مخصوص علاقه مندان به ورزش که دوست دارند در حال دویدن و پیاده روی به موسیقی نیز گوش دهند. این هدفون به صورتی طراحی شده تا در استفاده‌ دراز مدت گوشتان را اذیت نکند. یکی از دلایل این ویژگی وزن سبک این مدل است. نوار گردنی هدست که در پشت گردن قرار می‌گیرد که باعث می‌شود بدون ایجاد مزاحمت شما به کارهایتان برسید و موسیقی گوش دهید. روکش روی ایرفون‌های هندزفری قابل جدا شدن است. این هدست مجهز به واحد درایور 10 میلی متر برای ایجاد باس عمیق و همچنین آواز نرم است. هدفون بی سیم لنوو دارای تراشه بلوتوثی نسخه 5.0 است که از طریق آن به گوشی، تبلت و یا لپ تاپ متصل می‌شود. برای این مدل بلوتوث نسخه 5.0 در نظر گرفته شده و برد بلوتوث این هدفون تا 10 متر محاسبه شده است. یک باتری 105 میلی آمپرساعت درون این هدست به کار رفته است که با یکبار شارژ می تواند 8 ساعت موزیک پخش کند.  این هدست تا 120 ساعت نیز می‌تواند در حالت آماده به کار باشد. گفتنی است که در هنگام مکالمه هم تا 8 ساعت شارژ را نگه می‌دارد. یکی از دلایلی که این مدل را برای استفاده هنگام ورزش مناسب کرده، گواهی IPX5 است. این گواهی باعث شده تا این مدل نسبت به آب و رطوبت مقاوم باشد. این مدل به گردنی مجهز شده و این ویژگی باعث شده تا این هدفون از گوشتان نیافتد. هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo صداهای موسیقی را در صورت استریو بودن برای شما stereo (دو کاناله) پخش می‌کند. در مجموع باید گفت صدای این هندزفری بلوتوث گردنی گرم و لذتبخش است.


قیمت : 289000 تومان



ویژگی های هندزفری بلوتوث گردنی Lenovo :
- امکان افزایش یا کاهش میزان صدا با استفاده از هندزفری
- چراغ LED جهت اعلان وضعیت اتصال و شارژ هندزفری
- مگنت‌های قوی جهت چسباندن گوشی‌ها به یکدیگر
- بهره‌مندی از نگه دارنده گردنی سازگار با پوست بدن
- نمایش شارژ باقی‌مانده هندزفری در دستگاه شما
- 8 ساعت عمر باتری در هنگام پخش موزیک
- طراحی 45 درجه گوشی‌های هدفون
- دارای تکنولوژی کاهش نویز محیط
- قابلیت اتصال به لپ‌تاپ و تبلت
- دارای استاندارد ضد آب IPX5
- دارای مکالمه شفاف (HD)
- سازگار با اندروید و iOS



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 289000 تومان

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود


هندزفری بلوتوث اسمارت مدل S109

هندزفری ایرپاد بلوتوثی مدل M10

شارژر فندکی بلوتوث و اف ام پلیر خودرو

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Fantastic Quality

تبدیل 1 به 2 سوکت آیفون